The final countdown.. - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Martine - WaarBenJij.nu The final countdown.. - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Martine - WaarBenJij.nu

The final countdown..

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

27 December 2011 | Nederland, Gorinchem

Here we go again.. Jaja, weer 2 jaar verder en tijd voor een nieuwe reis! Zonder dat ik het bewust doe maak ik elke 2 jaar een grote reis. Australie en Nieuw-Zeeland 2006-2007, China, Tibet en Nepal 2009 en nu naar nog meer prachtige landen in Azie. Ben nu al benieuwd waar ik over 2 jaar ben, maargoed.. niet te hard van stapel lopen.. Eerst maar eens het vliegtuig in 28 januari...

Vietnam, Laos, Cambodja en Thailand.. Hoe gaaf is dat! Dit is het plan in ieder geval, wie weet hoe het zal lopen. Dit keer net als in Australie, wel zien hoe lang je waar blijft. Samen met reisgenootje Esmiralda heb ik een ticket geboekt, het visum van Vietnam is in de aanvraag (spannend, zou het goedgekeurd worden?) en de backpack moet nog uit t vet.. 4 maanden lang het gevoel van vrijheid, geen verplichtingen en cultuur snuiven van heb ik jou daar. Verder wil ik jullie niet de ogen uitsteken ofzo, ik ga het gewoon allemaal met jullie delen via deze site!

Superleuk dat jullie me volgen!

Maar voordat het eerste 'echte' reisverslag online staat moet er nog veel gebeuren zie ik aan mijn to do-list.. Op mn werk overdragen en afscheid nemen, verhuizen naar de Donk waar elke dag om 18.00u moeders pannetje klaarstaat (jeeeej :)) en nog de noodzakelijke dingen voor de big trip kopen. Want hoe was het ook al weer om alles wat je nodig hebt in mn backpack te krijgen en het dan ook nog te kunnen tillen/dragen. Het stomme is dat ik het idee heb dat ik voor 4 maanden Azie al 3x zoveel heb als voor dat jaar Aus en NZ...

Oowwwww ik heb er weer zooooveel zin in en ik zou wel willen dat iedereen meekon op reis. Want ook al is de wereld klein met internet, telefoons en skype, toch ben ik altijd weer bang zoveel te missen. En dat gaat nu ongetwijfelt gebeuren.. een trouwerij.. een baby-nifje (neefje of nichtje) en misschien nog wel een beeb.. Gelukkig hebben we de foto's nog ;)..

Laten we gewoon afspreken dat we élkaar op de hoogte houden!

Tot gauw.. wie weet zit ik dan al in het mooie Azie.. Who knows...

Liefs vanuit Gorinchem


  • 27 December 2011 - 18:40

    Jannemieke:

    Lieverd, ik ga je woord voor woord volgen!!! :-) Alvast een hele mooie reis toegewenst! Geniet ervan en denk af en toe aan me wil je? ;-) Dikke kus xxxx

  • 27 Januari 2012 - 18:34

    Ome Peter En Margo :

    Hoi Martine

    Wij wensen jou een hele mooie reis, doe het voorzichtig aan.
    Geniet van al het moois wat je onderweg allemaal ziet.
    We blijven je volgen.

    Liefs ome peter en Margo

  • 28 Januari 2012 - 11:39

    Jan En Kitty:

    Een en een goede reis en een fijne vakantie. Kom veilig en gezond weer thuis.

  • 28 Januari 2012 - 21:04

    Val&Ils&Sam&Saar CC:

    Zooo tis tijd voor je eerste reisverhaal en foto hoor!! Nu hoog in de lucht.. ik hou je site in de gaten!! Geniet meis!! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 52628

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 01 Mei 2015

Come fly with me

28 Februari 2013 - 04 Augustus 2014

Living our dream!

28 Januari 2012 - 23 Mei 2012

Van hot naar her

Landen bezocht: